Nekad filip077256 | Beslut Överklagan [Fille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

99.f09

Medlem
Meddelanden
90
Reaction score
3
Ditt discord namn: Filip077256

Ditt Hex-ID: 110000169a75a12

Vad för typ av beslut gäller det? pris upphöjning 1 månad till 22 augusti 800 kr

Vem/vilka tog beslutet? muckas

Varför tror du själv att beslutet togs? jag o min vän rullade runt som vanligt vi hittar en grabb som rullar runt i crimson bil vi snackar med frågar vilka han är med han säger inga men rullar ändå crimson bil vi väljer att hoppa ut på han efter ett tag då vi tror han ljuger han åker vi vi åker efter han hoppar ut headshotar min vän direkt vi hamnar upp och ner han springer fram riktar mot bilen jag lyckas inte hoppa ut pga nån typ av bugg något ivägen eller något annat han därefter väljer att springa iväg och inte riktar då lyckas jag komma ut ur bilen och då väljer jag att skjuta då han inte rikta längre som var väldigt dumt av mig och jag ångrar det mycket.

Hur är beslutet felaktigt? det var både en felaktig och inte felaktig då enligt mig den var felaktig pga det var buggat eller något ivägen när jag skulle hoppa ut när vi låg upp o ner sen sprang han iväg då kände jag att jag kunde skjuta. men den var också inte helt felaktig då jag inte borde skjutit utan sprungit fram till han och tagit upp händerna eller skrivit i ooc när vi låg upp o ner att jag inte kunde hoppa ut

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://cdn.medal.tv/ugcc/content-social/8nO4wk1Di83vvtz8ukhsLg.mp4?auth=exp=1753252200~data=ODU4Mjg0MDgsa0tpbnB6eEF6VmNfdVZ2X3ksci1LN3FlcExDLDQyMjU1MzQ5Nw~hmac=3ff155f76515a4869478397792a1d550fad0e4834f713a18b12d62d6c1e891fc

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Din besluts överklagan har redan nekats 4 gånger, 1 av hapyxz och en av ludde. Acceptera detta, tack!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka