Nekad Filip Brolin | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Loffe

Medlem
Meddelanden
178
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Johan parkingson

Vad är ditt discord namn? Loffefnbr

Vad är ditt födelsedatum? 11 Augusti 2000

Berätta om din karaktär. Hej mitt namn är Filip Brolin och jag är 24 år gammal. Jag har en bakrgrund från en pappa som var kriminell och en mamma som spendera mycket tid med mig under min barndom. Jag blev ofta slagen av min pappa för han var berusad ofta. Jag flyttade hemifrån när jag var 16 år gammal för att jag inte orkade med min pappa. Min mamma dog när jag var 13 år gammal och så behövde jag leva själv med min pappa. Min pappa var knappast hemma så en dag när jag var 16 så drog jag hemifrån och bodde hos en vän tills jag hitta tjej och skapa familj. Jag är känslig för kriminalliteten och är rädd för att dö. Jag är intrsserad i bilar och jobba som byggarbetare. Jag har haft 2 bilar förr en Volvo V70 och 1 mercedes benz.

Vad kan du bidra med till serverns RP? sprida glädje med att vara snäll och hjälpa till och bidra med rolig rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att det ska vara kul oavsett om du vinner eller förlorad.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ingen rasism. Spela som det vore i verkligheten. Visa respekt till alla på servern.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Detta är första gången jag spelar rp men jag fattar hur man ska spela för jag har tittat mycket youtube på folk som spelar rp sen 2 år tillbaka.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är ganska ny men jag ska bidra med rolig rp nu framöver.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!
- Se till att du har samma namn på discord som på steam inför intervjun.

Nekad. Anledning: Ej tagit sin intervju i tid.
Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka