Nekad Fiilmkedjan | Medlem ansökning [RogerXD

• Trådskapare Trådskapare Fiilmkedjan
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
F

Fiilmkedjan

Gäst
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198273462078

Vad är ditt namn i verkligheten? Muhammad

Vad är ditt discord namn? Daaaaxhri#6383

Vad är ditt födelsedatum? 15 Maj 1998

Berätta om din karaktär. Bakgrunden till min karaktär är att jag är en medelåldrig man på åldern 31 som endast vill njuta och umgås med mina polare. Jag är väldigt intresserad av bilar, speciellt lite äldre bilar som Saab samt Volvo. Tycker även om att delta på bilträffar då man får umgås med andra samt se vad för bilar andra personer har och hur de själva har valt att ändra på sin bil beroende på deras egna smak på bilar osv. Jag är som sagt en livsnjutare så min karaktär har inga aggressions drag eller så. Det kan flertal av mina vänner som jag fått på Unive hålla med om.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag bör vara medlem på Unive då jag deltagit på flertal andra rp server. Jag är en god människa och har försökt mitt bästa med att vara en bra person mot dom som är med i servern. Jag har hållt mig till reglerna väldigt tight genom att exempelvis inte köra för fort på gatorna, ta körkortet innan jag kör bil, samt rp:at enligt reglerna. Jag har endast träffat på väldigt trevliga människor och vill därför även ha medborgarskap för att kunna söka jobb för att stötta mina intressen. För det har jag inte kunnat göra utan mitt medlemskap.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har alltid vart ute efter en server som är svensk vilket denna server är. Men den är inte endast bara svensk utan communityn är väldigt skön och jag har träffat på väldigt goda människor som har hjälpt mig med mycket inom spelet och vill därmed ge tillbaka till communityn

Hur hittade du Unive? Genom min nära vän

Vad har du för mål med ditt rollspel? Målet med mitt rollspel är att ge tillbaka till communityn som hjälpt mig så mycket. Vill vara en del av Unive familjen.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål med Unive är att fixa vänner som jag kan umgås med i spelet. Med umgås så kan det vara allt från att softa och prata till att hänga vid bilträffar/jobba.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka