Fexar
Icke Medlem
- Meddelanden
- 4
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199072022916/
Vad är ditt namn i verkligheten? Axel Lindqvist Elffors
Vad är ditt discord namn? Yourmomsbigcrush#4102
Vad är ditt födelsedatum? 24 September 2008
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Hasse sand som är en kille som är 21 år gammal. Hasse gillar bilar snabba bilar han vill bli taxi chaufför eller polis. Hasse är också en person som dricker väldigt mycket. Och är ledsen mycket. Hasse är också en glädje spridare. När Hasse är full han göra så att många skrattar. Hasse är också den där roliga eller trevliga som folk bara har en bra vibe med.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är seriös på min roleplay. Jag gillar rp mycket har många timmar kollat och spelat rp.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att unive är en seriös server och svensk server. Som är seriös.
Hur hittade du Unive? Mina kompisar och cosmo_bt.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att bli en rolig gubbe som folk vill vara med. Och som kan göra folk glada.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är mera att bara göra folk glada hjälpa folk. Va den där roliga och trevliga personen.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej! Inte just nu.
Vad är ditt namn i verkligheten? Axel Lindqvist Elffors
Vad är ditt discord namn? Yourmomsbigcrush#4102
Vad är ditt födelsedatum? 24 September 2008
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Hasse sand som är en kille som är 21 år gammal. Hasse gillar bilar snabba bilar han vill bli taxi chaufför eller polis. Hasse är också en person som dricker väldigt mycket. Och är ledsen mycket. Hasse är också en glädje spridare. När Hasse är full han göra så att många skrattar. Hasse är också den där roliga eller trevliga som folk bara har en bra vibe med.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är seriös på min roleplay. Jag gillar rp mycket har många timmar kollat och spelat rp.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att unive är en seriös server och svensk server. Som är seriös.
Hur hittade du Unive? Mina kompisar och cosmo_bt.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att bli en rolig gubbe som folk vill vara med. Och som kan göra folk glada.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är mera att bara göra folk glada hjälpa folk. Va den där roliga och trevliga personen.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej! Inte just nu.