Nekad fev | Chef-jobb ansökan [swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kingsofghana

Icke Medlem
Meddelanden
136
Reaction score
9
Användarnamn: fev

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? securitas

Vad heter du IRL? Jag heter Theo

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? en bit över 600

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag är en positiv person som älskar att hjälpa till när situationer inträffar. Jag kommer hjälpa till mycket inom Securitas och så att det blir bättre stämning inom Securitas.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har arbetat som brandman,Falck och Securitas i andra städer. Det har varit väldigt utvecklande och jag har lärt mig mycket inom Securitas. Jag är väldigt bra på att hantera situationer som Securitas är till för.

Berskiv din karaktär? Tja min karaktär heter Elias Svensson han är lite över 30 år gammal. Elias har bott i multistaden i cirka 1 år Elias är en trevlig person som kan hantera stress. Elias upplevs som en trevlig person som gillar att umgås med vänner och sådant Elias är född i Sverige i staden Varberg Elias växte upp på en herrgård lite utanför Varberg Elias pappa Avled när Elias var 20 år Elias pappa dog i cancer år 2000 Elias blev lite mer av en dyster person men efter ett par år så kom han över det och blev gladare igen fast man kan inte säga detsamma om Elias syster som tog livet av sig när pappan dog. Elias är en ganska sträng person när det gäller allt om regler inom jobb Elias har inte någon familj för alla tjejer har upplevt han som en person som jobbar för mycket istället för att va med familjen. Elias bor i en villa uppe i hillsen

Hur ofta kommer du vara inne? varje dag 2-4-5 timmar

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? jajamensan

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nej älskar multi <3

Har du läst våra Regler? ja

+rep är själv anställd på securitas men är biträdande och hoppas vi får dig som vår nya chef! (vi möttes vid vianor förut ingame och du var ju super trevlig)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka