Accepterad ferrybouman | Ban Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ferrybouman

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/cour/

Ditt Hex-ID: 1100001453fd904

Vad är din discord tagg? ferrybou

Vem var det som bannade dig? blakfisken

Bild på banmeddelande: Screenshot_1.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Blakfisken valde att banna mig på grund av att jag använde plingljud, det är alltid bäst att vara ärlig, jag erkänner och bannen är korrekt. Jag ångrar min handling något enormt!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev bannad för att jag använde plingljud, jag ska vara helt ärlig, blakfisken tog mig på bar gärning och jag ångrar det, jag erkänner att jag gjorde fel. Jag pratade med blakfisken och jag förklarade situationen. Han bannade mig vilket han gjorde rätt i. Jag var dum och gjorde fel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Som jag skrivit tidigare så erkänner jag och bannen är inte felaktig. Jag bröt reglerna och jag ångrar det i efterhand. Jag kommer inte göra om det. Jag har direkt tagit åtgärder för att visa att jag är seriös och att jag håller det jag säger.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 1 gång denna månaden, det var på grund av att jag tog ett vapen från en spelare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja det hade jag kunnat göra, jag hade kunnat strunta i att ha det och vara smart. Jag vill inte att andra ska ha ett underläge när dem spelar mog mig egentligen, jag var dum och gjorde fel. Jag har ominstallerat hela FiveM samt återställt alla GTAV filer för att säkerställa att jag kör spelet precis som andra. Jag brukar köra custom crosshair på andra lall-servrar, jag vill nämna att jag stänger alltid av det innan jag går in på Unive, handen på hjärtat, det är sanningen. Jag borde dock inte haft plingljud, jag ångrar det!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att jag får konsekvenser och att jag inte ska vara dum nog och lägga in filer i mitt spel, jag ska spela spelet som vanligt precis som andra. Jag hoppas verkligen att ni kan ta mitt ord och ge mig en ny chans, jag är inte här för att förstöra vilket jag tycker att jag förmedlat i min överklagan. Ni kan gärna PC checka mig så ska jag bevisa det jag påstått i denna överklagan! Jag spelar med öppna kort och är ärlig till slutet.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Självfallet

Sista chansen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka