Accepterad fenix | Medlem ansökning [Bananen13]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Akerman.

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Fenix

Vad är ditt discord namn? akermanfenix0750

Vad är ditt födelsedatum? 11 Juli 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter oscar åkerman och är född 2001-04-11 han är ny till unive och hans mål med att rpa på unive är att bli medlem så han kan skaffa ett jobb i några veckor t.ex på mekonomen för oscar gillar att skruva med fordon och då passar det ju att jobba på mekonomen för då kommer han att skruva mycket med bilar och olika fordon efter några veckor så är tanken att han ska kunna rpa som kriminell så han kommer nog starta ett gäng med några kompisar när alla kan och är redo han bor med sin katt som heter fjodor ganska ovanligt namn men den heter det han gillar att vara ute mycket när han får tråkigt så går han ut annars när han inte är ute så är han inne och kollar på telefon/ tv. han äger många fordon bland annat snöskoter bilar crossar allt möjligt han har en egen cross bana som han brukar köra på han brukar köra snöskoter på vinter han bor vid ett berg och på det berget är det mycket snö så där brukar han köra. På sommaren brukar han köra fyrhjuling på berget och nedanför berget där är det mycket lera och jord så där tycker han om att köra han har en polaris khaos 2023 modellen nyaste polaris

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer kunna bidra med bra social rp och vanlig bra rp jag har kört fivem i ungefär 1 år och kan rpa jag har bra rp och kommer kunna göra roliga scenarion men min vänner och andra folk kommer också göra många roliga scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om man t.ex blir gripen i en skottlossning så ska man inte hoppa support och börja klaga på minsta lilla och inte bli sur bara för att man förlorade denna gång och att dom andra vinner scenariot, Man ska spela så att båda parterna har de roligt inom rpn.

Hur hittade du Unive? jag hittade unive genom att jag vart bannad på servern jag körde på då då testade jag att gå in på unive och så hittade jag dit blandannat men mina kompisar rekomenderar unive också så jag vill testa unive och se om jag tycker det är roligt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka