Nekad fendiilx | Ansökan till Servervakt [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

albbb28

Icke Medlem
Meddelanden
153
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Omar

Vad heter du på discord? fendiilx

Vad är ditt Hex:ID 11000015d53f224

Ange ditt födelsedatum 3 Januari 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Från söndag fram tills torsdag spelar jag från ca 14.00 eller .13.30 till 20.00 eller 22.00. Den flesta tiden kommer jag göra servervakt arbete

Hur länge har du varit medlem på Unive? några månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1225896697050304583/1232363391243517962/image.png?ex=66292f58&is=6627ddd8&hm=7018c69981569a47723143de595d123e0247978422fe903ae057de8ac0ba359f&

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakts uppgift är främst att dem ska se till att Rp:n är korrekt och inga regler bryts. Men vi ska alltid fortsätta rpa som vanligt. Men vi ska fortfarande göra vårt jobb som till exempel att banna, kicka och dv:a bilar som står mitt på gatan . Vi ska ej jobba som staff eller mod vi ska bara underlätta deras jobb och göra små saker. Sammanfattningsvis så ska man inte leta problem utan återgärda de. vi som sv ska banna eller kicka folk som kanske snackar ooc vdm:ar rdm:ar osv. Men om det är något större borde man skicka det till högre upsatta än mig.

Varför vill du bli servervakt på servern? Anledningen är att jag känner att servern behövs förbättras lite med hur spelarna rp:ar. Men jag gillar att stötta Unive på vilket sätt som helst. Jag ser även att staff gör det mesta på servern och jag vill underlätta det för dem för jag skulle ha tyckt att det var lite störigt om jag som staff gör det mesta av en Server vakts jobb. Sedan vill jag få bort dem som lallar i servern och förbättra den på många sätt. Sist men inte minst vill jag också få icke medlemmar och nybörjare att lära sig reglerna.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption inom servervakt delen kan vara att man använder sin makt o sina commands till grejer man ej ska till. Vi säger jag kickar någon för han rånade eller rånar mig. Eller kanske att min vän bryter mot server reglerna men att jag väljer att ej straffa hen. O sen så straffar jag någon som jag ej känner som gjorde exakt likadant. alla ska borde följa reglerna och ha samma villkor oavsett om du är min kompis eller ej.
Anmäl

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.

Anledning: inte tagit intervju på 48 timmar

Du får ansöka igen om 1 vecka. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka