Nekad Fellebelle | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fellebelle

Icke Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
1
Ditt discord namn: Felix

Ditt Hex-ID: 110000148709116

Vad för typ av beslut gäller det? Dragen krim roll, dragen medlem

Vem/vilka tog beslutet? Merov

Varför tror du själv att beslutet togs? Det togs eftersom jag blev bannad på grund av brist på fear rp samt social rp.

Hur är beslutet felaktigt? JAg tycker att beslutet är felaktigt eftersom jag inte avsiktligt fail rpade. Händelsen är komplicerad och jag ska försöka förklara mig själv på bästa sätt. Det som hände var att jag blev tagen av polisen efter ett butiks rån. Mina polare kom undan. Jag tog till fängelset och väl där stog en av mina vänner som var med på rånet redo med en bil eftersom att han antog att jag skulle bli tagen till fängelset efter ett butiksrån. När vi kom fram bad jag polisen att få gå själv sista tiden innan jag skulle in i fängelset. Efter ett par minuter kom min kompis med bilen och jag sprang för att hoppa in medans polisen stog distraherade och pratade. Här kommer det jag tycker är fel, i den situationen när jag ska fly från polisen är jag ganska stressig, jag hinner inte reagera på det som händer runt omkring mig. När jag kommit fram till bilen och precis börjat hoppa in i bilen drar polisen vapen, vilket jag inte kunde se pågrund av fov, man ser tydligt på klippet dem visade att jag står i helt fel vinkel för att hinna reagera på att den ena polisen drar vapen. Om jag hade sett att den ena polisen dragit vapen och att han hade gjort det tidigare hade jag självklart inte hoppat in i bilen. Jag är ingen dålig rpare och jag tycker detta är ett felaktigt beslut.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: file:///C:/Users/Felix/Pictures/Sk%C3%A4rmbild%202025-07-27%20124322.png

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Jag står fast med mina ord, det var en uppenbarligen FearRP där du endast spelade för egen vinning. Man ska offra sig själv.

Jag står fast med mina ord, det var en uppenbarligen FearRP där du endast spelade för egen vinning. Man ska offra sig själv.
Självklart, men de uppstår situationer där man ibland måste spela för egen vinning, vi har ju precis rånat en butik och blivit tagen

Självklart, men de uppstår situationer där man ibland måste spela för egen vinning, vi har ju precis rånat en butik och blivit tagen
Hahahahah måste man spela för sin egen vinning när man är vid fängelset och väljer att rymma dvs brist på social rp sen även fearrpa? NEJ. Du hade redan förlorat, i inget scenario skulle du vunnit där. Du förstörde scenariot för poliserna. Du bidrog inte med någon rolig RP

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka