Accepterad Felkan | Whitelist ansökning [Leo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Felkan

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Användarnamn: Felkan

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/bajernlover/

Vad är ditt namn i verkligheten? Felix Karlsson

Vad är ditt discord namn? Karlsson#0965

Vad är ditt födelsedatum? 6 Februari 2004

Berätta om din karaktär. Namn : Dabab.

Ursprung : Somalia.

Story : Dabab Mohati är en 17 årig pojke som med sin yngre brorsa Mahat (15) under sin uppväxt mött många problem. Några utav dessa är att hans föräldrar Fatima (47) och Rabbaan (54) drunknade på sin flykt hit till Multistaden. Dabab sörjde framförallt sin mamma länge och kommer aldrig glömma bort när han fick dödsbeskedet.. Men att Dababs pappa dog spelade inte Dabab så stor roll då han under många år hade misshandlat Dabab och Mahat. Dababs pappa hade sålänge Dabab kan minnas haft ett alkohol beroende och missbrukat varan.. Dabab och Mahat har under en stor tid utav sitt liv levt under en bro utanför Multistaden. Men nu när både Dabab och Mahat har blivit över 14 år så hoppas de på sin sista chans till ett nystartat liv i Multistaden. Dabab och Mahat har levt på pantburkar de hittat flytandes längs Multifloden som Multistadens invånare kastat ner i floden. Som tur är så har det nästan alltid varit minst en sip per flaska kvar som Dabab och Mahat har kunnat överleva på. Det har hänt några gånger att de smugit i mat i fickorna och tagit med sig från affären till bron och ätit. Dabab gillar känslan att sno saker, adrenalin kicken är som en drog för Dabab. Men om inte denna ansökan går igenom så tror jag att det är det sista Dabab kommer att skriva....

Varför ska just du bli whitelistad? Jo tja, jag har tagit en lång paus från rp då jag inte haft nån polare att köra det med. Men nu fick jag viben att bara starta upp lite rp. Så ja frågade en polare och han kunde tänka sig att testa. Så tänker mig att ge ett försök på denna server och om rpn är på en okej nivå så väntar jag mig roliga stunder och goda skratt! Kommer bidra med en bättre nivå på rpn inom det jobb jag slutligen väljer att jobba med!

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag gillar att åldern är 14+ då folk som är lite yngre men har en god rp förmåga kan blandas med folk som är lite äldre som har samma (seriösa) rp förmåga. Ska bli roligt att spela med alla olika åldrar! Men också eftersom att det är whitelist och hoppas då på en bra rp!

Hur många timmar har du på FiveM? 100+ men kan i nuläget inte se då jag skriver denna ansökan medans jag laddar ner gta! Har alltså inte fivem installerat just nu så kan inte se hur många timmar jag har. Men 100+ iallafall!

Hur hittade du Multistaden? Hittade den via sökfältet på fivem.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Ja det har jag. Isåfall eftersom att jag bråkat med en staff som utnyttjat sin position och bannat mig..

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, håller mig oftast till en server ifall det är en bra server. Så ger denna server en chans och är den bra så förblir det att jag stannar här!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka