Nekad Felix.lindblad | Ban överklagan [Hagge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Felix.lindblad

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199024624451/home

Ditt Hex-ID: 11000013f70d343

Vad är din discord tagg? Felix.lindblad#0140

Vem var det som bannade dig? ingen anning

Hur lång tid var din ban? permanent ban

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? ingen anning tyckte de var en dum ban asså man kan inte bli bannad för nått sånt aldrig

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ingen anning för att jag ksk kränkte nån eller nått jag vet faktiskt inte men tror inte han blev arg eller kränkt för de jag har blivit kallad mycket värre grejer på den här discorden en tappad och dom har inte blivit bannade fast jag har sagt till en staff om de dom har inte brytt sig men jag blev p bannd direkt då utan varning eller nått

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag blev bannd på servern för meta när jag bara satt passagerare i en bil med en kompis som kör på servern och då åkte han förbi sons klubb hus och jag blev bannad 10 dgr för meta och vrf skulle man bli de fattar noll av de helt ärligt så jag skrev i chatten (Falken vrf blev jag bannad för metagaming av det där) jag taggade ingen eller nått då skrev en medlem att jag skulle skriva en ban överklagan när jag inte beehövde bli unbannad jag ville bara veta vrf de var meta men han fortsätte skriva skriv en överklagan och jag sa men jag vill inte bli unbannad bara ha en snabb förklaring då kallade jag han tappad efter han skrev de 5 gånger och blev p bannad direkt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig skulle jag vilja säga då jag har varit staff på andra serverar och man ska inte bli bannad för de

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. mina tidigare banns har varit felaktiga några av dom inte så mycket 1 har varit rätt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja inte kallat han tappad men de blir så när man är trött och inte pallar nått

Har du lärt dig någonting efter din ban? inte säga för hårda ord

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka