Accepterad Felipe | Ban överklagan [Kevin756756]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 3786
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 3786

Gäst
Användarnamn: Felipe

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198808785430/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Filip

Vad är din discord tagg? Filip#7428

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? FearRP

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sa: Jag har inte ens gjort något snorunge när dem sa till mig att hoppa ur bilen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle skjutsa en snubbe dit och när jag är framme så drar han upp en gun och säger till mig att backa ut. När jag har gjort det så kommer det två andra och säger till mig att hoppa ur bilen, då säger jag bara: jag har inte ens gjort nått snorunge jag skulle ju bara skjutsa han. Jag hoppar ut och han tar tag i mig, då jag säger " släpp mig din idiot, jag har inte gjort något" och sen blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Både ja och nej, Jag borde nog inte sagt släpp mig din idiot men så allvarligt var det inte om ni frågar mig, men antog att han såg att han såg det från ett annat perspektiv.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Aldrig varit bannad innan :)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle väl inte kallat han idiot och snorunge, för trodde inte han hade pistol.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte säga onödiga saker under ett scenario.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka