Accepterad Felipe | Ban överklagan [Dumle]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 3786
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 3786

Gäst
Användarnamn: Felipe

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198808785430/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Filip

Vad är din discord tagg? Filip#7428

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? PowerGaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var påväg till en polis intervju och så kom en person och körde på fel sida från ingenstans så jag krockade in i han, då fortsatte jag köra 5 meter innan jag hoppa ur och la mig på marken i 10 sek sen reste jag mig och började snacka med en.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var påväg till en polis intervju och så kom en person och körde på fel sida från ingenstans så jag krockade in i han, då fortsatte jag köra 5 meter innan jag hoppa ur och la mig på marken i 10 sek sen reste jag mig och började snacka med en efter det så började jag åka igen innan jag fick ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Klart det inte var felaktigt, det var jag som gjorde fel för att jag inte rpade när jag krocka.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Första gången var "fearRP" men han fick demote för han fel banna mig, andra gången va att jag skrev "/me abuse" men den var rätt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle lagt mig på marken och försökt att ringa ambulans eller väntat på hjälp istället för att låtsas som ingenting.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes, och jag har alltid vetat det att man ska rp vid en krock och sånt. Gjorde bara inte det nu pga att jag var stressad till en intervju

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka