Nekad Feearuy | Medlem ansökning [Jockekk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Feearuy

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas Andersson

Vad är ditt discord namn? Lulle

Vad är ditt födelsedatum? 24 Maj 2002

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Glenn Karlsson, 25 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Mentalt ostabil, paranoid, oberäknelig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Glenn växte upp med sin ensamstående mamma som led av drog missbruk. Vid 9 års åldern ramlade Glenn och slog i huvudet när han lekte i skolan och ända sen dess påstår han att han kan höra elektricitet och känna energier. Han var den ungne i skolan som alltid plockade med sig olika stenar för dom hade "bra energier". I tonåren blev han mer intensiv då han spenderade majoriteten av sin tid ute i skogen bakom deras lägenhetshus, han samlade på sig tomma pringelsrör för att bygga ihop ett minihelgedom där han satt och pratade med universum. Efter han slutade skolan började han jobba som brevbärare där han snabbt fick sparken då han istället för att leverera brev osv levererade egenskrivna dikter om universums energier. Efter han fick sparken bestämde han sig för att flytta hemifrån till en ny stad och påbörja sin långvariga dröm, att skriva en egen bok. Men för att göra detta måste han ta sig an en ny stad med nya människor och nya energier. Något som lätt kan bli för mycket för en känslig person som Glenn.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag tror att min karaktär Glenn kan bidra med en rolig karaktär som man inte riktigt vet vart man har honom. Då ingen riktigt förstår vad som driver honom så är det jäkligt svårt att veta vart man har honom vilket jag anser kan bidra till många olika roliga scenarion.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska inte "vinna" alla scenarion. Utan man ska spela för att ha kul och inte göra scenarion tråkiga för alla andra bara för man själv ska "vinna" scenariot.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej jag har aldrig brutit mot några regler.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? 1 Man ska alltid vissa respekt mot andra spelare. 2 Man ska inte utrycka sig rasistiskt/nazistiskt. 3 Man ska inte döda/slå andra spelare utan giltigt bakomliggande scenario. 4 Man ska spela med rimliga känslor utifrån situationen.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Spelade ganska mycket FIveM år 2019. Så har erfarenhet och förståelse för RP och en grundförståelse för hur man beter sig på servers osv.

Nekad.
Anledning:
Du har blivit nekad idag redan, så du måste vänta 24 timmar innan en ny ansökan

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka