fazeflamingo07
Icke Medlem
- Meddelanden
- 2
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199053401091/
Vad är ditt namn i verkligheten? viktor
Vad är ditt discord namn? fazeflamingo07#5072
Vad är ditt födelsedatum? 24 Juli 2007
Berätta om din karaktär. roffe gustaffson jag e född 2004 bor i uppsala kör en fas2 d24 men de kroka jag med men jag vill bli en bilmekaniker jag gillar meka bil men jag börja hålla på med bilar för att jag inte hade några vänner är även kusin med robban gustaffson våra föreldrar dog i en banguhjamp
Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill gå med för att jag har aldrig kört rp föut men vill även va med fr vill börja strema rp på twitch å har kollat på många stremer som stremar rp å tycker de ser kul ut
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag vill vara med för har hört att de e bra rp å hög rp nevå å att de e mycket folck på servern så de bli roligare rp
Hur hittade du Unive? kollade på folck som stremade å blev tipsad av en vän
Vad har du för mål med ditt rollspel? streming å att alla ska ha kul
Vad har du som mål att uppnå på Unive? jag vill ha roligt med andra å vill ha bra rp
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej
Vad är ditt namn i verkligheten? viktor
Vad är ditt discord namn? fazeflamingo07#5072
Vad är ditt födelsedatum? 24 Juli 2007
Berätta om din karaktär. roffe gustaffson jag e född 2004 bor i uppsala kör en fas2 d24 men de kroka jag med men jag vill bli en bilmekaniker jag gillar meka bil men jag börja hålla på med bilar för att jag inte hade några vänner är även kusin med robban gustaffson våra föreldrar dog i en banguhjamp
Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill gå med för att jag har aldrig kört rp föut men vill även va med fr vill börja strema rp på twitch å har kollat på många stremer som stremar rp å tycker de ser kul ut
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag vill vara med för har hört att de e bra rp å hög rp nevå å att de e mycket folck på servern så de bli roligare rp
Hur hittade du Unive? kollade på folck som stremade å blev tipsad av en vän
Vad har du för mål med ditt rollspel? streming å att alla ska ha kul
Vad har du som mål att uppnå på Unive? jag vill ha roligt med andra å vill ha bra rp
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej