Nekad Fax | Whitelist ansökning [Sebastian]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fax

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198335247408/

Vad är ditt namn i verkligheten? Dylan

Vad är ditt discord namn? Fax (EU)#8601

Vad är ditt födelsedatum? 26 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bob Grando och kommer från Ryssland men är född och uppfostrad i sverige. Och han är just nu 36 år.
Han är uppväxt i ganska dåligt umgänge då hans Farbror var grovt kriminell och ville att hans brors son skulle ta över efter hans död.
Så Bob är uppväxt i gäng och kan kriminella saker bara och har gått igenom riktigt mycket.
Bob ville inte bli som sin farbror och han ville sälja datorer men så bestämde han sig för att lyda hans farbror och gå i hans spår.
När han var 21 år så hade han bestämt sig, han skulle gå som hans farbror ville. Han har nu gjort kriminella saker nu i 15 år och har nu flyttad till en ny stad Unive nu, han har stor erfarenhet av kriminalitet och vill börja med det i hans nya stad.
Bob vet nu mycket om gäng och att sälja droger och göra dem. Men han har alltid vari intresserad av att gå med eller skapa eget gäng. Det är ett udda intresse men på grund av hans farbror så har han växt upp med det. Hans dröm är att få gå med i ett gäng och känna makt, gå i hans farbrors fotspår och känna att han gjort sin farbror stolt för att pappa dog i krig när han var 2 år. Han vill känna att hans farbror sitter där i himlen o tycker att hans brors son har lyckats med det han vill.
Det har funnits mycket krångel och hinder i hans liv, men han har bestämt sig att göra vad som krävs för att göra hans farbror glad och stolt. Så han även kan må bättre och inte känna tyngd att han misslyckat.
Utanför allt detta så älskar han datorer. Det handlar om att lyckas, lyckas med det hans farbror vill och göra han stolt och gå i hans spår. utanför kriminaliteten så älskar han att spela Basket, men när han satsade på det så blev han bara mobbad då han inte var tillräckligt bra enligt han lagkamrater så han slutade fast han älskade det.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag är fet bra på rp:a kan göra många roliga scenarios och bidra ksk mer folk i servern som it behövs haha jag är rolig som person jag är kreative vet hur jag kan göra t.e.x roliga scenarios för mig kompisar poliser så om jag t.e.x gör ett bank rån och bara drar ett ställe polisen it kan komma är inte roligt att jag gör ett fet stort sceranio är alltid roligt.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För denna server är bra har jag fått höra plus har sätt människor twitch liva servern min kompisar har vissat mig den har bra ekonomi allt är typ realistisk inte många som lallar som jag tycker är fantastiks och vet att servern är bara bra och och rp:ar bra kan rp:a lallar it!

Hur hittade du Unive? Jag har ett som som ig att göra min farbror lycklig men i ooc så finns det inget mål man ska ha det roligt it ha några mål ksk bli rik känna fet med pengar ha bilar men endå att man vill rp:a göra scenarios

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mina kompisar och twitch streamer

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top