Nekad Fathosh | Whitelist ansökning [Kasper.Pet]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fathosh

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/FathoshFTW

Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin

Vad är ditt discord namn? fathosh#5062

Vad är ditt födelsedatum? 3 November 2001

Berätta om din karaktär. Hajaar Garus är en ung man i 20 års åldern. Han är son till en ensamstående mamma då hans pappa gick bort på vallmo fälten i Syrien när Hajaar bara var 3 år. Efter händelsen som gjorde att Hajaar och hans storebror Abdullah växte upp utan en riktig faders figur flydde dem med sin mamma ifrån landet.

Familjen Garus hamnade i förorten till Göteborg, Bergsjön. I dem tidiga åldrarna gick det väldigt bra för bröderna Garus både i skolan och fotbollen men mot tonåren är det svårt att undvika de äldres inflytande i förorterna. Utan en riktig faders figur hade Hajaar inte någon annan att se upp till än de tungt kriminella i Bergsjön, att sälja droger och glida RS6 blev tyvärr hans bild av att vara framgångsrik. Det ena ledde till det andra och rätt som det var satt både Hajaar och hans brorsa inne för ett inbrott som de utfört tillsammans för att hjälpa morsan med hyran.

När bröderna kom ut fick de höra att morsan inte längre ville veta av dom. Hajaar bestämde sig direkt för att ta tag i sitt liv och börja om på nytt i staden.

Varför ska just du bli whitelistad? Med över 1000 timmar på Arma 3 RP och DayZ RP kommer jag och kan jag bidra med realistiska bemötanden på interaktioner med alla andra spelare på servern.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Det är den enda servern jag spelar på.

Hur hittade du Unive? FiveM server browser.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul och skapa relationer med andra spelare på servern.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej.

Nekad, Utveckla. (allt förutom Berätta om din karaktär.)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka