fas d5
Icke Medlem
- Meddelanden
- 20
- Reaction score
- 0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja
Vad heter du IRL? Alex
Vad heter du på discord? snusmumriken1344
Hur gammal är du? 15 snart 16
Hur länge har du spelat på Unive? Sedan 2021
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet på så sätt att jag kommer/ska göra så marja bli en trygg och bra arbetsmiljö på så sätt kommer alla känna säj trygga vilket betyder att dem kommer trivas på sitt jobb.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat påmarja i ca 4 månader och även jobbat på Saras bil och mc när det fanns
Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne så ofta jag kan typ 16-(20-21) dok jobbar jag söndagar med så då kommer jag inte kunna vara lika aktiv
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det är klart
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag inte
Har du läst våra Regler? Ja
Vad heter du IRL? Alex
Vad heter du på discord? snusmumriken1344
Hur gammal är du? 15 snart 16
Hur länge har du spelat på Unive? Sedan 2021
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet på så sätt att jag kommer/ska göra så marja bli en trygg och bra arbetsmiljö på så sätt kommer alla känna säj trygga vilket betyder att dem kommer trivas på sitt jobb.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat påmarja i ca 4 månader och även jobbat på Saras bil och mc när det fanns
Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne så ofta jag kan typ 16-(20-21) dok jobbar jag söndagar med så då kommer jag inte kunna vara lika aktiv
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det är klart
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag inte
Har du läst våra Regler? Ja