Accepterad fanta exotic | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fanta exotic

Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199597760324/

Ditt Hex-ID: steam:1100001619a2f44

Vad är din discord tagg? tiny comrad

Vem var det som bannade dig? lastbilsjanne

Bild på banmeddelande: MedalTVFiveM20250625181920.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? troligen för lall men han vet inte bakgrunden till varför jag gjorde det

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min kollega är ute på fängelsegården och det är massor av securitas npcs som drar automat vapen på oss (inte alla npcs) oh börjar skjuta så vi dödar dem så att inte vi dör

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja det var en felaktig ban för han viste inte varför vi gjorde det och han frågade inte utan han bannade bara

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har blivit bannad tidigare och från dem tidigare har jag lärt mig att inte bryta karaktär och den andra var tydligen för streamsnipe och det viste jag inte ens va det var

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag vet inte riktigt kanske dragit där ifrån eller gömt mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? nja inte riktigt det är väl isf att inte äns vara nära npcs

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka