Accepterad FangDaMan | Whitelist ansökning (Simon)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FangDaMan

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198066982932/

Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad är ditt discord namn? SimmeK#7564

Vad är ditt födelsedatum? 18 Februari 1995

Berätta om din karaktär. Bobby Halvardson är en gammal man på 60 år som lider av närminnesförlust. Han vill inget annat än att fortsätta jobba livet ut och skaffa sig nära och kära vänner. Han flyttade till Unive för att "börja om på nytt". Han har tidigare haft en uppväxt på västkusten där han som barn blev trakasserad för sitt minne. Han tycker om att vara social och att dansa på kvällarna då han oftast är glad om dagarna.

Varför ska just du bli whitelistad? Detta är min första FiveM server jag spelar på och jag vill kunna bidra så gott jag kan till servern och ge mitt fulla stöd här. Jag kommer förmodligen bidra till roligt rollspel och försöka vara med på så många hörn jag kan. Jag vill försöka utforska alla möjligheter på servern utan att vara fast vid ett jobb.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag har erfarenhet av rollspel överlag då jag har spelat en del D&D och andra rollspel genom åren. Jag tror att FiveM blir en bra utmaning för mig.

Hur hittade du Unive? Hittade server på TrackyServer

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att få andra att roa sig ännu mer i deras rollspel samtidigt som jag själv har så roligt som möjligt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej bara denna.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka