Accepterad Familjkheder | Medlem ansökning [Kevin88]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Familjkheder

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Danyal

Vad är ditt discord namn? shrekharveythesigmaoftheswamp

Vad är ditt födelsedatum? 29 November 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Behroo Hamzehi 24-år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll-hjälpsam och ambitiös

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Behrooz är en 24-årig man med ett stort hjärta och en ännu större intresse för bilar. Trots att han idag är arbetslös, och han har drömmar om olika sorters bilar som han inte ens har råd med. Hans humor och vänliga natur gör att han lätt får vänner, men ibland kan han bli missförstådd eftersom han skämtar på ett sätt som vissa kan ta personligt. I grunden vill han bara väl. Redan som 15-åring tog han sitt första sommarjobb på en snabbmatsrestaurang. Men under åren så formade han till en snäll, lojal och ansvarstagande person. Han tog sig igenom skolan med toppbetyg och drömmer fortfarande om att bli medborgare i staden en plats han vill kalla sitt hem.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Roligare scenarion, hög rp nivå samt så kan jag hjälpa nya spelare in på severn.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst är att man ibland ska låta andra grupper vinna istället för att du hela tiden ska vinna. Som t.ex att låta dem kriminella vinna i scenarion så som biljakter eller råm

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag har tidigare brutit några regler på servern med då var det min bror som körde och gick in på mitt konto och sedan tog en polis bil och körde iväg samt vdma folk. Men jag har aldrig själv gjort något.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM- Menas att man dödar någon utan anledning med ett fordon och det är förkortning till Vehicle deathmatch. och Copbait är att man försöker få polisens uppmärksamhet igenom att köra förbi dem snabbt eller göra en burn-out. Och sedan är powergaming att man inte rpar på skador t.ex. om du blir jagad av polisen och kör in i en väg och inte vill bli stoppad av polisen så kör du iväg utan att rpa på skadorna och låtsas som inget har hänt.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka