Nekad Falkenberg | Ansökan till Servervakt [Skyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

4falkenberg

Medlem
Meddelanden
95
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie

Vad heter du på discord? Falkenberg#2008

Ange ditt födelsedatum 11 Augusti 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag spelar, spelar guitar. Hänger med vänner.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Har spelat här vanligt vis sen förra året men har varit bannad och är tillbaks nu, nu under tiden jag har varit tillbaka har jag varit medlem i 1 månad och lite mer.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Är ej hemma skriver denna ansökan på mobilen. Kommer dock hem om några dagar

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt ska vara en typ av medhjälpare för staffs, en servervakt ska kunna banna/kicka under sitt rpande. En servervakt ger lite mer stöd till servern så inte servern är så koas med massa lallare och regelbrytare.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jo jag vill bli servervakt för att kunna hjälpa till alla staffs i nöd. När staffs har mycket jobb och ej kan banna eller så vill jag kunna vara där för att hjälpa till. Vill kunna kicka/banna dem som ej följer regler och vill ta bort alla lallare som inte kan rpa. Jag vill bli servervakt för att kunna hjälpa med en struktur på servern där alla känner sig trygga på att spela på.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är när man använder sina perms för fördelar inom sitt rpande. Abuse är nått man gör för att få fördelar inom de ena och de andra tex ressa en mitt i scenario och sånt där.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka