Nekad Falck Chef [edvin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Flake

Icke Medlem
Meddelanden
327
Reaction score
19
Användarnamn: Flake.

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Falck Chef

Vad heter du IRL? Vilgot

Hur gammal är du? 13

Hur många timmar har du på Fivem? 750+

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har utbildat mig till mekaniker och gick ur gymnasiet med ett betyg B i fysik och fysik använda mycket med att meka bilar, jag har jobbat som Falck innan men valde att avgå då det inte var roligt yrke men jag vill ha en till chans och jobba på Falck o styra upp så Falck har många anställda och har ett bra rykte

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att det behövs en chef till Falck och jag känner att jag är mogen nog att ta Ansvaret för Falck Chef och anställa personer, jag kommer förstås vara aktiv o anställa många personer

Beskriv din karaktär? Jonas Luukkonen 25 År Gillar att meka bilar föddes i Finland men Flyttade till Sverige 2005 På grund av att Jonas hade släkt i Sverige och kompisar i Sverige, Jonas Har gått ut gymnasiet och just nu håller han på o meka bilar i hans garage men han känner att han vill bli bättre han vill äga ett eget företag och meka bilar i en riktig verkstad och anställa egen personal

Hur ofta kommer du vara inne? Måndagar - Torsdag 16-21 Några Pauser, Fredag, Lördag 10.00 - 02:00, Söndag 10.00-21:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka