Nekad Falck chef! [EDVIN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dannezan

Icke Medlem
Meddelanden
200
Reaction score
10
Användarnamn: Dannezan#9921

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Falck

Vad heter du IRL? Daniel

Hur gammal är du?12 fyller 13

Hur många timmar har du på Fivem? 200 ungefär

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? För jag jobbar på Falck och är erfaren och brinner för att jobba med bilar! Och meckar även med mycket bilar i verkligheten!

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För jag vill leda Falck och göra det till det roligaste jobbet i stan! Sen gillar jag verkligen att jobba på falck så om jag skulle bli chef skulle jag anställa mer och göra jobbet roligare och göra det till ett roligare jobb. Sen skulle jag även ge ut mer bonusar om man jobbar bra. Och sen om jag tycker jag att någon inte sköter sig så snackar jag med den personen varför jag tycker så och ger dem en till chans! Sen så vill jag göra alla trygga på vägen så om det händer något så finns alltid falck där! för nu jobbar jag ju bara som anställd och har märkt att många larm struntar folk i! och det ska inte kunna hända för alla ska ha rätt till hjälp på vägen och känna sig säkra! Sen vill jag även ändra så vi alltid har någon inne på falck kontoret för många brukar åka dit och ringa oss! Så att man har en falck som alltid är där!

Beskriv din karaktär? Emil gustavsson är en vanlig svensson som är uppväxt i stockholm. Han är 20 år och hans drömjobb är att jobba på Falck. men när han flytta hemifrån blev allt ett helvete. han ville bli krimminel och gå med i gäng. Men sen efter insåg han att han kunde göra ngt bättre med sitt liv. så han börja jobba på Falck och vill bli chef där nu!

Hur ofta kommer du vara inne? Är inne varje dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Bara multistaden

Har du läst våra Regler ? Absolut!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka