Nekad Fakebunnyy | Ansökan till Servervakt (acho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fakebunnyy

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Arben

Ange ditt födelsedatum 13 November 1994

Vad heter du på discord? [DP-VB] FakeBunnyyy#4607

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 15:00 - 06:00 varje dag / Helg

Hur länge har du spelat på Unive? en månad nu kanske

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag hade velat hjälpa servern så att rp blir bättre och högre, alltid raporterat in när jag sett någon lallare eller någon som brytit mot reglerna och kommer alltid hjälpa till oavsett vad.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Har börjat tröttna på att använda /report för jag stöttar alltid på lite folk som bryter regler så jag hade kunnat göra de med mina kommando, hjälper gärna till och tar action mot dom som inte följer reglerna.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Unive har är ganska så stort de jättemånga spelare inne upp till 300 dagligen, och de händer ofta att de kommer inte lallare och oseriösa folk in och vill bara förstöra för andra, och jag har stöttat på en hel del, så jag vill börja ta ansvar för dessa själv ta de liksom på egen hand utan att behöva raportera in hela tiden, men såklart om de något som är mycket värre så meddelar jag högre staffs.

Varför ska just du bli servervakt? Jag vill hjälpa till på server och bidra med så mycket jag kan så att alla sköter reglerna ta ärenden för jag sett de många som lallar runt speciellt på torget och lite andra små ställen.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för jag kan nog göra en lite förändring kanske inte så mycket men dom som jag stöttar på kan jag ta action till, och jag är ganska aktiv och rör mig runt hela staden så jag tror servervakt passar mig som bäst.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Detta har jag lärt mig från andra :), /kick [id] [anledning], /dv (bilar osv) , /svban [id] [anledning],

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Mask på torget, Bug abuse, minns inte mer eller kommer inte ihåg

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka