Ej Antagen Fakeakerblomman | Chef-jobb ansökan [ralleballe_1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
45
Reaction score
1
Vilken chefs-position ansöker du till? Trygg hansa

Vad heter du i verkligheten? Leo

Vad är ditt användarnamn på discord? akerblommanz

Ange ditt födelsedatum: 2 Juni 2009

När fick du medlemskap på Unive? Jag fick det 2026-01-23

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har inte så mycket tidigare erfarenheter från denna servern men har varit chef på andra servers, vill kanske inte ska nämna namn här. Och jag kommer veta hur jag kontrollerar det.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Att jag ska göra så det blir aktivit och jobba minst 2 timmar per dag, så alla som behöver försäkra sina bilar kan göra det smidigt och enkelt, hört och sett att många skriver i twitter kan th öppna. Och det kommer ske ändring på om jag tar platsen.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Ja kommer jobba minst 3 timmar per dag, har inte heller så mycket o göra om dagarna, antingen spelar ja, eller hänger me kompisar eller meckar moppe. Men det blir en del framför skärmen och då har jag tid. Har även tröttnat lite på kriminella delen så det skulle passa ut märkt o bli chef

Har du läst våra grundregler? Ja

+rep riktigt bra chef ansökan, har hört att han har erfanheter inom trygg hansa också!

Nekad.

Anledning: Man får ej vara kriminell som chef på trygghansa

Med vänliga hälsningar,Jobb Ansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka