Accepterad Fageln1 | Medlem ansökning [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fageln1

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? realfageln

Vad är ditt födelsedatum? 2 Juli 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kenzo Ali och är 26 år gammal. Han har varit i de kriminella livet väldigt länge och har tagits sig bort där ifrån lite men han är fortfarande lite små kriminell. Han har ingen familj efter som där han bodde blev de krig och då va han 12 år och fick fly landet utan någon från hans familj. Han va ute på havet länge innan de såg land, och de hittade han staden unive och kände att de skulle bli hans nya hem. Just nu försöker han få uppehållstillstånd så han kan få bo kvar här. Kenzo har alltid varit intresserad av bilar, jobba på pizzerior, vara med grabbarna och hitta vänner. När folk pratar om hans familj och sånt så bli han väldigt arg och ledsen eftersom han fick bara vara med de i 12 år.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med social rp, bra scenario som är under suntförnuft, rolig rp, utvecklad rp, roliga scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man rpar för att båda parterna ska ha roligt inte bara för en part ska ha de. Man ska alltid tänka på den reglen då det blir roligast för alla.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst era regler och jag kan alla regler väldigt bra då jag har varit i fivem världen länge. Suntförnuft: Man ska alltid tänka logiskt tillexempel man lootar ej någon medans ambulansen hjälper någon. Rdm: Dödar någon utan anledning. Vdm: Använder sitt fordon som vapen. Copbait: Försöker få polisens uppmärksamhet. logiskt. Tillexempel man går inte och lootar någon när ambulansen hjälper någon. Rdm: Man dödar någon utan anledning.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har väldigt stor uppmärksamhet inom rollspel då jag spelat på unive väldigt länge förr och spelat på andra servar.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej jag tror inte det. Kommer ej på något som skulle vara viktigt :)

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka