Accepterad Fadiking06 | Medlem ansökning [Lallar3n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Fadiking06

Icke Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198889429768/

Vad är ditt namn i verkligheten? Fadi Hana

Vad är ditt discord namn? Dazed_Fadiking06#8838

Vad är ditt födelsedatum? 22 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Jag är 26 år gammal namn, Jag gillar att hjälpa folk och är trevsamm, när jag va ung så blev jag medborgare/medlem men sedan reste jag ut ur landet och tappade bort mitt medlemskap, Jag är väldigt intresserad på att få ett job igen och kanske även bli en chef någon dag, jag bryr mig inte så mycket om pengar utan mer om att hjälpa folk, jag tänker nog för mig att jag ska försöka få ett arbete i mekonomen så jag kan reparera och hjälpa folk med sina trasiga billar

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vi bli medlem på Unive efter som jag vill kunna komma med in i roleplay världen mer så jag kan få full experience. Inte bara det så har jag vart medlem förut men sedan gick min dator sönder och jag va tvungen att reseta hela dator och köpa ny delar för den. Som tur har jag kvar allt jag hade förut men fick inte tillbaka min medlemskap så jag vill få tillbaka den sammt så jag kan känna mig mer inne i spelet och vara med o hjälpa comunity i serven och i discord

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unive serven är väldigt rolig att spela i den är hela tiden aktiv och har nästan aldirg tråkigt jag har någar ideer men kan inte dela med mig dem tills jag blir medlem. Jag är också intresserad av unive discord serven som är väldigt aktiv och där har jag tänkt bli en trainee så att jag kan hjälpa comuntiy och för hoppnings vis göra en skilnad

Hur hittade du Unive? För länge sedan blev jag rekomenderad av mina vänner att köra fivem men vi hade inge server att köra på vi ville så klart att den skulle va på svenska så vi filltrerade bara till svenska.

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål är att bli väldigt bra på att rollspela jag vill kunna tro att det är på riktigt och ha så kul som möjligt. Jag vill såklart kunna jobba på det bästa rollspel sättet som möjligt, Mitt mål är helt enkält att vara den bästa rollspelaren. För utom det så vill jag vara så vill jag kunna låta skada när jag är skadad kunna låta arg när någon gör något summt osv

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill bli medlem och sedan en trainee. Mitt måll är att kunna hjälpa så många som möjligt på serven, jag vill också kunna hitt ideer till fivem serven eller till discord serven jag vill helt enkält göra Unive fivem och discord serven så bra som möjligt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag har testat på andra svenska servers men inga är ens i närheten av att vara så bra som eran, de flesta är antigen inaktiva eller så har de ingen bra rollspel alls

Tillbaka