Accepterad fadi iessa | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fadi iessa

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Användarnamn: fadi iessa

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198986171226

Vad är ditt discord namn? Fadiiessa1

Hur gammal är du? 16+

Berätta om din karaktär. hej, jag heter fadi och är 16 år gammal och gillar och spela när jag har tid. jag gillar och jobba som polis och snacka med nya spelkompisar, jag har bor i Örebro och jag är ifrån Irak. jag har snart bott i Sverige i 9år.

Varför ska just du bli whitelistad? jag vill ha whitelist för att kunna vara polis och försöka hjälpa till andra poliser som behöver hjälp, jag har alltid velat jobba som polis, jag brukar kolla på youtubern agge när han jobbar som polis då blir jag jätte intresserad.

Hur många timmar har du på FiveM? ungefär 6-7 timmar

Hur hittade du Multistaden? jo jag sökte på "swe" och sedan så kom det upp massa med servrar och då så tryckte jag på multistaden.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej det har jag inte.

Det med karaktär saken är att du ska berätta om din karaktär du har inom roleplay på serven

Godkänd. Eftersom jag gick detta på discord:

här får du tjena min kärktär hter fadi iessa o jag har jobbat som snickare i flera år och hittade en fru som jag kunde leva med ett tag tills hon tyckte jag inte drog in så mycket pengar så hon valde att ta barnen som betydde mest för mig och detta gjorde mig svag så började med att ta droger och kunde ej betala så jag rånade en man på hans pengar köpte en pistol för att kunna skydda mig och började göra andra brott med pengarna för och kunna köpa knark så nu lever jag i en 1a utanför stan för att gömma mig från alla stora bossar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka