Accepterad Fader Groggen | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fader Groggen

Icke Medlem
Meddelanden
443
Reaction score
61
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/emillolfjoll/

Ditt Hex-ID: 11000010a9439ab

Vad är din discord tagg? emillolfjoll#6018

Vem var det som bannade dig? Det fram kommer ej

Hur lång tid var din ban? Det fram kommer ej

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står bara user banned

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Just nu kan jag inte komma på varför om jag ska vara ärlig. Ingen av de admins eller sr.mods jag pratat med vet inte heller.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade varit i skolan och kom hem vid först nio drog iväg till skolan igen sen när jag kom hem och skulle in och förbereda lite feta scenarion. Sen hittade jag ej discord.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag kan ej avgöra det eftersom att jag inte har någon anledning angiven till mig. Det är inte heller någon som ens gett mig en försvars möjlighet.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blev bannad för sunt förnuft när jag jagade en kille som stulit min bil typ vid första dagarna jag var på servern.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? I detta fall vet jag som sagt inte tycker likt alla andra jag pratat med att detta är högst märkligt...

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej asså det skulle jag inte säga men giver man mig en relevant förklaring så skulle det jag nu ska ha gjort aldrig upprepats då jag alltid försöker utveckla mitt rp och sträva efter perfektion. Jag skulle absolut ta åt den kritik riktad som jag skulle få vid en förklaring.

Har du läst våra regler? Ja

Vi har diskuterat detta enskilt, låser och arkiverar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka