Dubbelpost Fabbe14 | Medlem ansökning [Lasse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fabbe14

Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Fabian

Vad är ditt discord namn? Fabbe14

Vad är ditt födelsedatum? 13 Oktober 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Turbo Kalashnikov 25 år.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, rolig och äventyrsfull.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Turbo Kalashnikov och är 25 år gammal. Han och hans familj flydde ifrån Ryssland när Turbo var ungefär 10 år. Anledningen till att dom flydde var att det var ett pågående krig i Ryssland. När Turbo kommit till Sverige vart han och hans familj väldigt dåligt behandlade pga vart de kom ifrån. Hans pappa försökte skaffa jobb men ingen ville ge han en chans. Turbos pappa hade inget annat val än att gå den mörka vägen om han ville försörja sin familj. Men det gick inte som han trodde.. Turbos pappa vart skjuten när Turbo var 13. Turbo började så småning om med små brott han också. Efter ett litet tag vart det större brott och tillslut var narkotika inblandat. Men när han fylld 18 kände han att han inte ville gå denna väg. Han ville inte sluta som hans pappa. Så cirka 6 månader efter kom Turbo ut ren. Han började söka jobb och hittade jobb. Han började köra varor för postnord. Nu är han 25 och jobbade för postnord i 4 år. Men han ville testa något nytt så nu söker han jobb. Han hoppas på att jobb

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill göra så att servern blir ännu roligare och bättre. Jag vill att så många som möjligt ska spela en bra rp och ska bidra med att själv spela en bra rp genom att följa alla regler som finns.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas att man gör det roligare för andra också. Tex om man gör ett bankrån så ska man inte åka direkt, man kan invänta polis och göra rolig rp för alla, inte använda abuse fordon heller. Man ska tänka att alla är här för att ha kul.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Inte vad jag kommer ihåg.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM= Vehicle death match, det innebär att du använder ditt fordon som ett vapen. RDM= Random death match, det innebär att du dödar någon utan en anledning.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag vill förbättra servens rp och dess verkliga karaktärer till att dem ska bli ännu verkligare.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka