Accepterad Fabbe14 | Beslut Överklagan [taxi3765]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fabbe14

Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Ditt discord namn: fabbe14

Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba

Vad för typ av beslut gäller det? Jag vill överklaga ett beslut som har att göra med att jag har blivit av med min krim pågrund av att jag inte har svarat på en aktivitetskontroll.

Vem/vilka tog beslutet? Ingen aning, fick de skickat till mig av Synkat.

Varför tror du själv att beslutet togs? För att man tydligen måste svara på aktivitetskontrollen för att få behålla krimen.

Hur är beslutet felaktigt? Jag har inte ens fått tillgång till en kanal som heter Aktiv kanalen som jag har hört att det heter från Synkat. Jag har aldrig fått tillgång till den kanalen så då är det ju omöjligt för mig att svara på den.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Jag har bild på att jag inte är med i den kanalen. Här får du hur jag känner och tycker: Jag tycker att det här är jätte orättvist då jag inte har gjort något fel överhuvud taget. Har aldrig fått en varning eller tillkallelse av staff pågrund av att jag har gjort något regelbrott. Jag vill bara rp och ha roligt och sedan händer det här. Då blir jag bara genuint ledsen och tom av ord då jag har lagt ner otroligt mycket tid och penagar för att sedan bli av med krimen pågrund av att jag inte svarade på en aktivittetskallelse.!

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka