ezzzCap
Icke Medlem
- Meddelanden
- 3
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie Petersson
Vad är ditt discord namn? ez_cap17
Vad är ditt födelsedatum? 28 Mars 2009
Heter du samma på Discord som på Steam? Nej
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Olle Karlsson 25 år gammal.
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, rolig, seriös
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Växte upp i ett vanligt svensson liv. Han flyttade hemifrån och har sedan dess varit singel. Gillar bilar och drömmen är att bli rik skaffa företag och familj.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med väldigt seriös rp men också väldigt rolig rp. Jag vill ha det roligt men det måste vara seriöst. Jag har stor kunskap inom rp sedan innan.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att du agerar på ett sätt som gynnar den andra parten snarare än dig själv. Detta är viktigt inom rp för att bidra till bra rp och ett bra community.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, det har jag inte.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Alltså i grunden alltid att bidra till bra rp. Man ska spela realistiskt och seriöst. Man får inte åka i orimliga hastigheter och inte agera orimligt i situationen som uppstår. Följa lagar tex att ite åka mot rött ljus och sånt kasn vara det.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en svensk glad kille som är aktiv på fritiden och gillar fotboll, gaming och fiske. Jag har spelat mycket gta både på pc och playstation men vill ta det till nästa nivå och då känns rp som ett väldigt bra alternativ och specciellt Unive som har kommit så långt och är överlägset bäst i Sverige inom rp.
Vad är ditt discord namn? ez_cap17
Vad är ditt födelsedatum? 28 Mars 2009
Heter du samma på Discord som på Steam? Nej
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Olle Karlsson 25 år gammal.
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, rolig, seriös
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Växte upp i ett vanligt svensson liv. Han flyttade hemifrån och har sedan dess varit singel. Gillar bilar och drömmen är att bli rik skaffa företag och familj.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med väldigt seriös rp men också väldigt rolig rp. Jag vill ha det roligt men det måste vara seriöst. Jag har stor kunskap inom rp sedan innan.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att du agerar på ett sätt som gynnar den andra parten snarare än dig själv. Detta är viktigt inom rp för att bidra till bra rp och ett bra community.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, det har jag inte.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Alltså i grunden alltid att bidra till bra rp. Man ska spela realistiskt och seriöst. Man får inte åka i orimliga hastigheter och inte agera orimligt i situationen som uppstår. Följa lagar tex att ite åka mot rött ljus och sånt kasn vara det.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en svensk glad kille som är aktiv på fritiden och gillar fotboll, gaming och fiske. Jag har spelat mycket gta både på pc och playstation men vill ta det till nästa nivå och då känns rp som ett väldigt bra alternativ och specciellt Unive som har kommit så långt och är överlägset bäst i Sverige inom rp.