Nekad EyWala | Ban överklagan [Gunnar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

EyWala

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/monketreebroccoliforkcarrot/

Ditt Hex-ID: 1100001198e4539

Vad är din discord tagg? EyWala#6666

Vem var det som bannade dig? ~shlajfer

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit permanent avstängd för: . ~shlajfer Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att det jag gjorde var väldigt dumt och omoget.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. När jag gick in och spelade på servern. Jag träffade en grabb på torget och vi började tjafsa, sedan tog han upp IRL grejer och min familj därav jag ssnackade om log ned honom. Jag gissar att han kallade på en staff som då såg mig slå ner honom och kalla han saker. Jag blev sedan bannad och ur mitt perspektiv förstod ej varför och sket i det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig ban, jag blev bara extremt arg då han började snacka om min familj och jag skulle aldrig ha gjort det. När det hände blev jag arg o sket i det men nu vill jag komma tillbaka då mina vänner också spelar på servern.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. -

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunna istället gå där ifrån eller ha kallat på staffs som kunde hantera situationen därifrån.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att jag inte bara ska slå ner en person sådär och att ta det lungt, tänka till innan jag gör sådana saker.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka