Nekad Eytn | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lofman

Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
3
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen chef

Vad heter du IRL? Anton

Vad heter du på discord? Eytnn#4318

Hur gammal är du? 20

Hur många timmar har du på Fivem? 700

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag känner personligen att RP nivån på mekonomen har varit hyfsat låg det senaste och vill verkligen höja den. Folk lagar bara bilen och ger en faktura utan vidare rpande. Dessutom gick jag fordon på gymnasiet så det är ju ett stort intresse :)

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jobbade på Mekonomen på Grannkommunen för ett bra tag sedan som var en hård wl 18+ server. Sen som nämnt gick jag ju Fordon irl :)

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Emilio Liljestam och är en utåt person. Emilio är uppväxt i en småstad utanför Götet och är 20 år gammal.
Emilios största intressen i livet är fotboll bilar och fest. Emilio vill antingen bli fotbollsproffs eller bilhandlare, men då fotbollskarriären går sådär är bilhandlare fokuset. Emilio är en stresstålig person och väldigt öppen som människa, han är inte feg för att säga vad han tycker och känner sig nästan aldrig trängd då han står upp för sig själv. Utanför jobbet hänger emilio ofta med sin bästa polare Lukas. Lukas och Emilio spenderar mest tid på piren då det fiskar mycket ihop eller i garaget och pillar på bilarna.

Hur ofta kommer du vara inne? 2-5 timmar om dagen :D

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Japp

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nope

Har du läst våra Regler? Jajemän

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka