Nekad ey.nacas | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ey.nacas

Medlem
Meddelanden
104
Reaction score
23
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199200475782/

Ditt Hex-ID: steam:110000149ec1a86

Vad är din discord tagg? ey.nacas

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: 27138.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Har inte bild på det men han bannade mig pågrund av att jag skrev en dum sak på skämt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Någon skrev att hen behövde se upp sig för att ta polis och han sa om han kunde få tillbaka eller asså få sin krim pausad då sa jag att philip är för pengar kåt på ett skämt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det var ju dumt av mig att jag sa det jag sa och tycker inte att det här är en felaktig ban. Hade inge konsekvens tänk när jag skrev och tycker själv det var jävligt dumt av mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Yesss, blev bannad för ungefär 1 års sedan då jag tog en bil och körde in i en person vilket var dumt och var grov vdm, detta var då ganska längesedan och skulle aldrig göra något sånt nu.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte skriva att han är pengar kåt då det var jävligt dumt och idiotiskt av mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag visste inte att man kunde bli bannad från servern på grund av detta.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, tycker Philip320 är den ända rätta personen för att antingen Neka eller Godkänna denna överklagan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka