Inaktuell Ewic | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ewic

Icke Medlem
Meddelanden
126
Reaction score
4
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? The Palace Klubb chef

Vad heter du IRL? Eric

Hur gammal är du? 14.5

Hur många timmar har du på Fivem? 527

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på The Palace för att jag tycker det verkar som ett väldigt roligt jobb. Jag anser att det är något av de roligare sakerna som finns att göra för att man får många roliga rp scenarion. Tycker även att de är roligt att vara chef :)

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på en Klubb innan men jag skulle ändå säga att jag vet hur det går till. Jag har varigt chef på andra ställen tidigare så har erfarenheter inom att vara chef och att ha koll på sina anställda och se till att folk gör som man säger. Jag är bra på att hantera ekonomi.

Berskiv din karaktär? Eric Åkesson är en fördetta polis som blev dåligt behandlad och valde därför att gå vidare till det kriminella livet. Eric Kände inte för att vara extremt grovt kriminell men beslutade till slut att ansöka till att ta jobbet som klubb chef. Eric Gillar snabba och snygga bilar. Han har byggt upp ett agg mot polisen men är ändå inte hatisk. Jag vet inte vad jag ska skriva kan ta mer i en intervju!

Hur ofta kommer du vara inne? Måndag 14:15-22:00
Tisdag 14:15-22:00
Onsdag 14:15-22:00
Torsdag 14:15-22:00
Fredag 14:15-04:00
Lördag 11:00-04:00
Söndag 11:00-01:00

Jag kommer förmodligen inte sitta och spela hela tiden mellan dessa tider då jag gör andra saker.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? YesBox

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nope

Har du läst våra Regler? YesBox

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka