Accepterad Evilgejf | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Evilgejf

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198123998511/

Ditt Hex-ID: steam:110000109c25d2f

Vad är din discord tagg? Evilgejf#2311

Vem var det som bannade dig? Moezz

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-07-29 154533.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag satt i en DC och skrattade när andra person höll på att skicka olämpliga videos och liknande som jag skrattade åt i tillfället medans jag spelade andra spel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt och spelade, och under den tiden började några av dem skärmdela och skratta. Jag gick in i en av deras skärmdelningar och kollade vad de gjorde. Jag skrattade lite åt det, men jag skickade aldrig något själv utan kollade bara snabbt vad de skrattade åt. Efter det kom en person in och började dödshota mig genom att säga: "På Koranen kommer jag hitta vart du bor och döda dig" (Jag kan säga att jag gjorde ingenting mot den här personen innan han sa det här mot mig)Jag tyckte det var riktigt äckligt beteende av honom. Vid den punkten förväntade jag mig att Moezz skulle säga något, men istället valde han att säga att den personen var äldre än mig och att jag behöve kolla min attityd och över. Så efter att Moezz hade dragit ut några så fick jag inte säga ett ord för mig själv och blev direkt skickad och bannad. Efter det så skrev jag till Moezz och han sa att jag blev bannad för jag skrattade i discord kanalen när det hände.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vet inte om att skratta i en discord kanal var regelbrott. Jag skickade aldrig något och sa aldrig något dåligt mot en viss ras, person etc...

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Alla mina banns sen förr blev överklagade väldigt snabbt eftersom dom var falska. Bara min första ban var riktigt eftersom det var då jag inte förstog hur FiveM fungerade. Jag har nog inte lärt mig för mycket på mina bans eftersom nästan alla blev överklagade.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det enda annorlunda jag kan tänka mig är att jag inte borde skrattat och suttit i samtalet när dom skickade olämpliga saker. Men det var inte direkt som att jag var rasistisk eller något liknande under situationen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte vara delaktig och sitta i kanaler när folk skickar olämpliga videor och att inte tro på att staffen som bannande mig att faktiskt bry sig om dödshoten jag fick mot mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka