Nekad eur0pa1 | Ban Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

eur0pa1

Icke Medlem
Meddelanden
154
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199223242548/

Ditt Hex-ID: 11000014b477f34

Vad är din discord tagg? eur0pa1

Vem var det som bannade dig? COL och sen har han inte bevis

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag och min vän var ute och körde när vi plötsligt insåg att vi hade tappat bort oss. För att göra något roligt av situationen föreslog jag att vi skulle spela paintball, och min vän var snabbt med på idén. Vi åkte till paintballbanan och hoppade in i spelet. När vi började spela märkte jag ganska snart att jag inte presterade särskilt bra. I ett försök att få övertaget bestämde jag mig för att fuska genom att använda aimbot. Matchen flöt på, men känslan av att fuska tog bort en del av nöjet. Efter matchens slut stängde jag av fusket, och vi satte oss i bilen igen för att köra vidare. Ungefär en halvtimme senare bestämde jag mig för att ta bort aimbotet helt och hållet. Nästa morgon, när jag försökte logga in på servern, möttes jag av ett meddelande som informerade mig om att jag blivit bannad av en administratör vid namn COL – på grund av att jag använt aimbot.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min vän var ute och körde när vi plötsligt insåg att vi hade tappat bort oss. För att göra något roligt av situationen föreslog jag att vi skulle spela paintball, och min vän var snabbt med på idén. Vi åkte till paintballbanan och hoppade in i spelet. När vi började spela märkte jag ganska snart att jag inte presterade särskilt bra. I ett försök att få övertaget bestämde jag mig för att fuska genom att använda aimbot. Matchen flöt på, men känslan av att fuska tog bort en del av nöjet. Efter matchens slut stängde jag av fusket, och vi satte oss i bilen igen för att köra vidare. Ungefär en halvtimme senare bestämde jag mig för att ta bort aimbotet helt och hållet. Nästa morgon, när jag försökte logga in på servern, möttes jag av ett meddelande som informerade mig om att jag blivit bannad av en administratör vid namn COL – på grund av att jag använt aimbot.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det enda jag önskar är att få spela på Unive. Det är en otroligt rolig server, och jag vet hur många positiva minnen man kan skapa där. Jag vill verkligen bara få vara en del av den gemenskapen igen.Snälla, kan jag få en chans till? Jag lovar att ta vara på den. Om jag skulle förstöra den här möjligheten kan du göra vad du vill – stäng av mig permanent och låt mig aldrig komma tillbaka.Jag ber verkligen om ursäkt, Philip. Jag har lärt mig av mitt misstag och hoppas på din förståelse.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. vet inte faktsit jag har varit bannad så länge

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? aldrig satt på den där jävla skitet Jag ber hemskt om ursäkt snälla philip ge mig bara en chans till Snälla är du snäll

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja de har jag kommer aldrig göra om de hära

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja och sen har inet jag sätt bevis får jag se dom för jag tror inte att han har bevis

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka