Inaktuell Etismats😝 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Etismats

Medlem
Meddelanden
266
Reaction score
2
Vad Àr ditt namn i verkligheten? Sixten

Vad heter du pÄ discord? etismats

Ange ditt födelsedatum 13 Juni 2011

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att bli Medlemskaps ansvarig var den uppgiften man var tvungen att bemöta samt den kompetensen och mogenhetskraven som man behöver uppfylla. Jag vill gÀrna testa pÄ nÄgot nytt och kÀnna pÄ hur det Àr att vara Medlemskaps ansvarig. Jag vill kunna bidra till fler spelare som vill börja pÄ Unive med unika karaktÀrer och skapa roliga scenarion som det roligt för bÄda parterna. Jag vill Àven granska olika personer, om dem kÀnns vettiga och skapar en bra ansökan.

Varför ska vi vÀlja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni ska vÀlja mig för att jag kommer att vara aktiv och ta MA ansvaret. Jag kommer vara aktiv pÄ forumet och i intervju rummen och kommer granska spelarna efter hur vÀl dem kan reglerna. Jag kÀnner att jag Àr kompetent nog att ta detta ansvaret och jag vill Àven testa pÄ att vara Medlemskaps ansvarig. Jag har tidigare erfarenheter att ta ledarskap dÄ jag har varit det i olika polis omrÄden. Jag kommer vara rÀttvis och trevlig mot alla de som vill bli medlemmar, jag kommer ge alla en chans. Jag kommer göra servern till en bÀttre plats och ta in mÀnniskor med vett i huvudet som faktiskt rpar efter reglerna och skapar roliga och unika karaktÀrer

Hur tycker du att man ska bemöta andra mÀnniskor? Jag tycker att man möter alla sorts mÀnniskor lika, ger alla en chans och bemöter dem pÄ det sÀttet jag sjÀlv vill bli bemött. Om man sitter och Àr kaxig och inte ger dem en chans sÄ kan det leda till nervösetet för den som försöker visa vad de kan. Detta kommer leda till att dem verkar mindre kompetenta och troligen bli nekade Àven fast dem kunde allt.

Hur skulle du vilja pÄverkan betydelsen med att vara Medlem pÄ Unive? Att man tar alla pÄ alvar och bemöter alla pÄ samma sÀtt. Jag vill att folk veta att Medlemskaps ansvarig rollen inte bara Àr en roll utan ett ansvar som man ska ta pÄ alvar och inte slarva bort. Det Àr viktigt att de som Àr Medlemskaps ansvariga kan reglerna.

Vilka krav anser du att de som Àr Medlem pÄ Unive ska ha? Att kunna följa reglerna och ha en hög standard. Jag anser att alla medlemmar bör ha ett unik karaktÀr med unika karaktÀrs planer. Man ska inte rpa sig sjÀlv utan man ska vara nÄgon annan och rollspela som den personen. En medlem ska Àven bidra positivt till servern och hjÀlpa

Vad för ansvar kÀnner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Som medlemskaps ansvarig har man som ansvar att vara aktiv pÄ forumet, discord och servern. Man ska vara trevlig mot alla och ta in kompetenta mÀnniskor.

Hur ser din aktivitetet ut? MÄndag: 15:00 - 22:00 Tisdag: 16:00 - 22:00 Onsdag 14:00 - 22:00 Torsdag 15:30 - 22:00 Fredag 14:40 - 22:00 Lördag: 10:00 - 04:00 Söndag 10:00 - 04:00

Har du som mÄl att gÄ med i staff teamet pÄ Unive i framtiden? Ja

Finns det nÄgot annat som du skulle vilja berÀtta för oss? Nej :)

Senast Àndrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka