Nekad Esak2snabb4u | Ban Överklagan[Wippen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Esak2snabb4u

Icke Medlem
Meddelanden
112
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199688151229/

Ditt Hex-ID: steam:110000166fd70bd

Vad är din discord tagg? Esak2snabb4u

Vem var det som bannade dig? Wippen

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-11-30 150632.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag och mina kompisar skulle råna någon på en medelin glock och det var vid piren fast bakom ett hus som var endå ganska diskret. Mina kompisar hoppade ut och riktade på honom för han hade slått av mig från en cykel. Jag slog till honom och sen sprang iväg under bron på piren och tog ut vapen. mina kompisar tog honom i th och gick under bron där jag stod. men staffsen tänkte väll att jag var en av mina kompisar och riktade utanför bron men jag riktade bara under där det var jätte diskret och ingen skulle veta vad vi var.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina kompisar planerade att råna en grabb på en medelin glock. Vi åkte till piren och min kompis fick honom att gå bakom ett hus. Sen kom jag in cyklandes och han som vill skulle robba slog av mig från cykeln och knockade mig och fortsatte slå mig och då hoppade mina kompisar ut med vapen och riktade på honom och då sprang jag under bron utan vapen i handen och gömde mig där och när jag väl var under där ingen skulle se något då tog jag fram vapnet och stog och riktade på avstånd. dem sökte igenom han och tog hans grejer och sen stack vi därifrån.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det var en ganska felaktig bann för jag tog aldrig upp vapnet innan jag var under bron och där under är det jätte diskret och ingen skulle någonsin gå under där, men jag tycker att mina kompisar dem gjorde fel men jag tycker inte jag borde få 6 dagars bann och 1 krim varning det är till och med längre en de andra två.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har ganska många banns men det är mest sv banns för röstreglern och små lall. Sen har jag powergameat lite, fearrpat lite men det var för när jag var vapen kåt nu rpar jag när någon riktar och jag bryr mig inte längre om jag blir av med vapen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag tycker att jag gjorde bra rp att inte dra fram tabben innan jag var under bron men kanske att inte alls dra fram tabben men där under tycker jag att man får robba för men skulle någonsin gå och kolla där.

Har du lärt dig någonting efter din ban? att man inte ska robba på piren fast man är på ett riktigt diskret ställe där man aldrig skulle kolla för jag riktade aldrig på han utanför bron.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka