Nekad Esak2snabb4u | Ban Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Esak2snabb4u

Icke Medlem
Meddelanden
112
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199796464055/

Ditt Hex-ID: steam:11000016d7229b7

Vad är din discord tagg? Esak2snabb4u

Vem var det som bannade dig? Toris

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: 20250217_172213.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag kallade någon blattejävel och det är rasistiskt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde bil och så kom det någon fart dåre och körde in i mig och då blev jag arg och kallade honom blattejävel men i den stunden tänkte jag ej att det var rasistiskt jag ville bara få ut min ilska.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban för jag kan erkänna själv att jag sa det men hade uppskattat en chans till för jag tänkte inte alls att det var rasistiskt i den stunden ville ju bara få ut min ilska som sagt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad många gånger förr men är absolut inte stolt över det. Jag har blivit bannad för röstregeln och smått lall många gånger men även gjort lite större som fearrp och c logg men jag har fått mina straff för det och efter kommer jag aldrig göra om dem för har fått indraget flera gånger pga det. Så om jag får spela på den här fantastiska servern igen kommer jag inte göra mer regelbrott.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Skulle inte ha kallat honom det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att man abso9lut inte ska vara rasistikst.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka