Nekad Esak2snabb4u | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Esak2snabb4u

Icke Medlem
Meddelanden
112
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199688151229/

Ditt Hex-ID: steam:110000166fd70bd

Vad är din discord tagg? Esak2snabb4u

Vem var det som bannade dig? TTX_Elliot-

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag ferrpade och det har philip varit väldigt tydlig med att man inte ska göra.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev förföljd av någon som tidigare hade kört in i min bil. Så jag körde iväg och försökte tappa honom. Men han körde en import så jag visste att jag inte skulle tapp honom. så jag körde in på en parkering och körde framför honom så att han inte skulle ta sig därifrån för jag tänkte hoppa ut och rikta på honom. Men istället för att stanna pittade han rakt in i mig så jag flög och voltade. Jag satt kvar i bilen och rpade på mina skador och då hoppade han ut och riktade och inte rpade på sina skador. Jag satt kvar i bilen lite sen hoppade jag ut och jag hade ett vapen i handen så jag sköt honom som jag vet var fel men ville inte bli robbad efter han hade pittat för jag var arg på han.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban förr jag fearrpade som jag vet att man inte får göra och det var dåligt av mig men var bara lite arg i stunden för han hade pittat oss och jag vet att man inte får göra det men jag rpade i alla fall på skadorna som inte han gjorde.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad ganska många gånger förr som jag skäms för men de flesta har varit röstreglern och lite lall så sv banns och sen har jag gjort lite större som att robba på en bensinmack och att jag har powergameat men jag powergamea aldrig längre faktiskt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle bara ha hoppat ur bilen och hållt upp händerna och lagt ner vapnet och inte skjutit honom men jag trofde faktiskt att om man hade vapnet uppe innan dem riktade och dem bad en hoppa ut att man fick göra motstånd men har lärt mig att man inte får det nu och kommer inte göra om det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att man inte få skjuta fast man har vapnet uppe innan någon riktar och hoppar ut med det i handen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka