Accepterad Erre Byn | Medlem ansökning (Skogsturkeen)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Erre Byn

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? yomama12412

Vad är ditt födelsedatum? 3 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Ervin Demirovic föddes 2006 i en förort till Stockholm, i ett område känt för sin mångkulturella befolkning och sina tuffa förhållanden. Hans föräldrar, Amira och Zlatko, emigrerade från Bosnien-Hercegovina på 90-talet efter kriget, och de har alltid arbetat hårt för att ge sina barn en bättre framtid. Ervin har två äldre syskon, en bror och en syster, som båda har försökt gå den "rätta" vägen genom utbildning och arbete. Ervin är mycket sportintresserad och har spelat fotboll sedan han var liten. Han är en duktig mittfältare och drömde en gång om att bli professionell fotbollsspelare. Men med tiden började han hänga med ett gäng som inte alltid håller sig på rätt sida av lagen. Han gillar också musik och har på senare tid börjat experimentera med att skapa beats och rapmusik. Hans texter speglar ofta livet i förorten, med alla dess utmaningar och hopp. Ervin är en karismatisk och charmig kille med ett stort hjärta. Han är lojal mot sina vänner och familj och har en stark rättskänsla, även om han ibland tar lagen i egna händer. Han är snabb i tanken och har en förmåga att prata sig ur svåra situationer. Trots sin yttre tuffhet har han en mjuk sida och bryr sig mycket om dem han älskar. Ervin drömmer om att använda sin musik för att ta sig ur förorten och skapa ett bättre liv för sig själv och sin familj. Han vill också hjälpa ungdomar i sitt område att hitta bättre vägar än kriminalitet. Han drömmer om att starta ett musikstudio i sitt kvarter där unga kan få utlopp för sin kreativitet och hitta en positiv väg i livet. Ervin står inför många utmaningar, inklusive trycket från kriminella grupper i området och svårigheterna att hitta en stabil väg framåt utan att falla tillbaka i gamla mönster. Han försöker balansera mellan att vara en god förebild och samtidigt skydda sig själv och sina nära från de faror som finns i hans omgivning.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp, eftersom att jag har ganska mycket erfarenhet inom roleplay servers, Jag vet också reglerna och kommer att kunna hjälpa till genom att berätta för någon som gjort fel hur det ska vara egentligen.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att man gör något som hjälper ens motståndare att vinna istället för sig själv.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Japp det har jag. Jag tar sunt förnuft som exempel. Den reglen handlar om att du ska tänka i spelet så som du tänker i verkligheten. T.ex. du kan inte ta in en motorcykel i en affär eller bio och börja köra runt med den där inne.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Yes, jag har roleplayed på många andra servers som då är baserade i usa.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tror inte det

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka