Ernst Kirschsteiger | Whitelist ansökning [psykopat]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Ernst Kirschsteiger

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? 76561198873114012

Vad är ditt namn i verkligheten? Ernst

Vad är ditt discord namn? ErsanPersan#6667

Vad är ditt födelsedatum? 29 Maj 2005

Berätta om din karaktär. En gubbe som är 50 år gammal som oftast är väldigt snäll men kan bli riktigt sur om någon gör något dumt.
Min karaktär har flera intressen de bästa han vet är att chilla och ha kul vid stranden. Sedan har han flera mål i livet och det är att få dyra bilar och hus. Just nu är han dock arbetslös och söker nya jobb.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag kommer göra servern till en rolig plats och jag vill bidra till att folk kan träffa nya människor.
Sedan vill jag vara en ny karaktär som jag troligen förstår att inte så många spelar. Sedan vill jag hjälpa servern till att bli en bra plats.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att denna server ser både bra ut och har hört mycket bra om den. Sen vill jag också testa köra RP detta är första gången jag kör roleplay men jag vet hur man spelar spelet då jag kollat mycket på youtubers som spelar RP.

Hur hittade du Unive? Som bäst rekommenderade svenska server på Fivem och då ville jag självklart testa den

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att Ha kul och att kunna göra servern till en seriös plats. Mitt mål med själva min karaktär är att han ska i slutändan leva sitt bästa liv med lyxbilar och lyxhus. Jag vill mest bara ha roligt och testa nya saker för just nu börjar GTA bli väldigt tråkigt

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nepp detta är första gången någonsin jag testar att köra Rp och eran server verkade bäst så jag ville jättegärna testa den.

Tillbaka