erkannnnnn
Icke Medlem
- Meddelanden
- 2
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik
Vad heter du på discord? zabban <3#0001
Ange ditt födelsedatum 12 Mars 2007
Beskriv din dagliga aktivitet. Jag skulle inte säga att jag har något schema men jag kör varje dag 100% på skoldagar kör jag runt 6-4 timmar och på helgerna kör jag runt 10-12 timmar varje dag!
Hur länge har du varit medlem på Unive? Runt 1 år!!! började i början av 2022 i Januari!.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://media.discordapp.net/attachments/1078071520133398689/1078071546129678367/image.png
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En Servervakt ska kunna göra servern till en bättre plats. Servervakters uppgift är att se till att Tex: nya spelare på Unive ska ha det bra och få en utmärkt upplevelse i självaste RP:n. Dom ska se till att folk beter sig och följer reglerna ordentligt, dom ska vara hjälpsamma och hjälpa folk så mycket det går så det underlättar för Helpers/Mods osv. Vi servervakter ska självklart också SV-Banna/kicka om dom gör något fel "något som är imot Unives regler". Jag som varit SV 1 gång innan brukade oftast ge folk en varning! när dom gjorde nått fel alltså skriva i "OOC" och be dom att Tex: sluta lalla. En servervakt ska också se till att alla har det roligt och känner sig trygga när dom RP:ar.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill gärna bli Servervakt på Unive för att jag kan uppleva ganska mycket lall ibland och det finns inte alltid hjälp när det behövs Jag förstår att det är jätte mycket jobb och sånt men det är också väldigt många spelare så det kan bli like knas på servern ibland och det tror jag att vi alla har upplevt. Själv är jag en sån person som skriver väldigt ofta i "/Report" för att jag vill ha någon bannad eller sparkad för Tex: lall. Jag är väldigt aktiv på Unive och kör varje dag jag har verkligen kul när jag Rp:ar på Unive men ibland kan det vara lite tråkigt när folk kommer och förstör med att börja lalla och inte ta spelet seriöst. Jag som servervakt skulle göra allt i min makt för att underlätta för Helpers och göra så alla andra som Rp.ar har det bättre och verkligen får känslan av riktigt bra RP. Jag har varit SV 1 gång innan och då gick allt jätte bra vet inte varför jag fick indragen men de va nog för jag slutade spela i 1 måndag PGA semester.......... är riktigt dålig på att skriva vad jag tycker och känner men i muntligt så flyter orden bara på!.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse eller korruption är när man använder/utnyttjar sina perms till en helt annan nivå Tex: min vän dör i mitten av ett gängkrig och jag revar honom/hon för att vi ska vinna kriget/eller så att han inte ska förlora sina pengar att han bara spelar för makt o pengar. Jag tycker att alla Servervakter borde använda sina förmågor på ett bra och effektivt sätt så det blir bra för Servern och självaste RP:n
Vad heter du på discord? zabban <3#0001
Ange ditt födelsedatum 12 Mars 2007
Beskriv din dagliga aktivitet. Jag skulle inte säga att jag har något schema men jag kör varje dag 100% på skoldagar kör jag runt 6-4 timmar och på helgerna kör jag runt 10-12 timmar varje dag!
Hur länge har du varit medlem på Unive? Runt 1 år!!! började i början av 2022 i Januari!.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://media.discordapp.net/attachments/1078071520133398689/1078071546129678367/image.png
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En Servervakt ska kunna göra servern till en bättre plats. Servervakters uppgift är att se till att Tex: nya spelare på Unive ska ha det bra och få en utmärkt upplevelse i självaste RP:n. Dom ska se till att folk beter sig och följer reglerna ordentligt, dom ska vara hjälpsamma och hjälpa folk så mycket det går så det underlättar för Helpers/Mods osv. Vi servervakter ska självklart också SV-Banna/kicka om dom gör något fel "något som är imot Unives regler". Jag som varit SV 1 gång innan brukade oftast ge folk en varning! när dom gjorde nått fel alltså skriva i "OOC" och be dom att Tex: sluta lalla. En servervakt ska också se till att alla har det roligt och känner sig trygga när dom RP:ar.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill gärna bli Servervakt på Unive för att jag kan uppleva ganska mycket lall ibland och det finns inte alltid hjälp när det behövs Jag förstår att det är jätte mycket jobb och sånt men det är också väldigt många spelare så det kan bli like knas på servern ibland och det tror jag att vi alla har upplevt. Själv är jag en sån person som skriver väldigt ofta i "/Report" för att jag vill ha någon bannad eller sparkad för Tex: lall. Jag är väldigt aktiv på Unive och kör varje dag jag har verkligen kul när jag Rp:ar på Unive men ibland kan det vara lite tråkigt när folk kommer och förstör med att börja lalla och inte ta spelet seriöst. Jag som servervakt skulle göra allt i min makt för att underlätta för Helpers och göra så alla andra som Rp.ar har det bättre och verkligen får känslan av riktigt bra RP. Jag har varit SV 1 gång innan och då gick allt jätte bra vet inte varför jag fick indragen men de va nog för jag slutade spela i 1 måndag PGA semester.......... är riktigt dålig på att skriva vad jag tycker och känner men i muntligt så flyter orden bara på!.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse eller korruption är när man använder/utnyttjar sina perms till en helt annan nivå Tex: min vän dör i mitten av ett gängkrig och jag revar honom/hon för att vi ska vinna kriget/eller så att han inte ska förlora sina pengar att han bara spelar för makt o pengar. Jag tycker att alla Servervakter borde använda sina förmågor på ett bra och effektivt sätt så det blir bra för Servern och självaste RP:n