Nekad eriksvensson123 | Ban Överklagan [27]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

official_ra08

Icke Medlem
Meddelanden
140
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199849819680/

Ditt Hex-ID: 11000014fd1bc20

Vad är din discord tagg? renas08#8934

Vem var det som bannade dig? LIAMSWE26

Bild på banmeddelande: bann.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? STAFF DISS

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. softa i en uppköp dc med en polare för vi skulle köpa upp då sedan bli min vän p bannad för nått och jag skriver gg osv har bild på chatten sedan skicka jag en gif och den leder till p bann på unive när jag skicka ut den på en privat server och inte nån offentilig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag antog att den var men efter att en sr.mod sa att det inte var felaktigt så får jag ta och acceptera det bara, förstår nu i efter hand hur man kan ta åt sig när det kommer till sånt men jag mena aldrig och dissa någon på nått sätt ville bara göra ett roligt skämt av något tråkigt (min väns bann) ber om ursäkt till staffen som tog åt sig i detta ärendet och är 100% säker på att detta aldrig sker igen förlåt igen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ett par gånger lite mer än vad jag kan bertätta men lovar att jag har lärt mig av mina misstag och många av bannen var på början av five m tiderna för mig efter som att unive var första servern jag gick med i och förmodligen den sista i framtiden

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? tänkt på vad jag skickar ut och bara iggat min väns dissningar och inte fått det och se ut som att jag hålde med honom som sagt ville bara kasta ut lite positivitet för att få bort det negativa

Har du lärt dig någonting efter din ban? att aldrig skicka ut något eller säga något så att en annan individ ser utpekat eller tar åt sig på något sätt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka