Nekad Erikjhs2006 | Medlem ansökning (alexander2005)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

E17

Icke Medlem
Meddelanden
409
Reaction score
17
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198860467209/

Vad är ditt namn i verkligheten? Erik Johansson

Vad är ditt discord namn? .zyx#2752

Vad är ditt födelsedatum? 18 Augusti 2006

Berätta om din karaktär. Erik Janson föddes 18 augusti 2006. Han växte up i Stockholm i en lägenhet i stan. Med sin mamma, pappa och sina två små syskon.
när han var liten så spelade han fotboll, Han blev väldigt duktig och hade en bra framtid framför sig. Tills dagen hans pappa blev av med jobbet. Dem fick flytta till en fattigare förort i stockholm. dem flyttade ner till Rinkeby. i tonåren så gav han upp fotbollen då hans föräldrar inte hade råd med medlemskap i hans lag. Han blev deppremerad och började hänga med fel människor. Hans första domm fick han i 14års ålder. då han hade knivhuggigt en gäng kriminell som lurade han på pengar. Han klarade sig från straff. I dag så jobbar han för gäng och hjälper till i trakten.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag har märkt att servern är bra och att jag vill utveckla min roleplay nivå. Och kunna göra mer utförliga scenarion och kunna ta roleplayen seriöst. Med ett seriöst jobb. Jag vill även kunna spela med mina vänner och ha roligt med dom.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För mina vänner och jag tycker om roleplays jätte mycket. Och vi hittade denna servern nyligen. Och vi tycker servern är rolig med bra rollspelare.

Hur hittade du Unive? Mina vänner vissade mig servern och sa att den var bra, och det är den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna utveckla min karaktär till den jag föreställer mig.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att kunna rollspela som kriminell och ha ett eget gang, Om jag inte får det så kommer jag nog bara ansöka jobb på vianor eller något i den stilen.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag kör bara unive för den är bäst MVH/Erik

Senast ändrad:
Nekad utveckla ditt mål med ditt rollspel och uppnå med Unive

Tillbaka