Accepterad Erikhhh | Medlem ansökning [ThaiTaxi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Erikhhh

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? Erikhhh

Vad är ditt födelsedatum? 10 Maj 2004

Berätta om din karaktär. Erich Rübenheimer föddes i en liten by i Schwarzwald, Tyskland, år 1994. Han bodde tillsammans med sina föräldrar, Heinrich och Gertrud samt sin bror, som var träsnidare. De lärde Erich att snida redan när han var liten. När Erich blev äldre blev han väldigt intresserad av att göra konst av trä, precis som sina föräldrar. Han testade olika sätt att snida för att visa, och utveckla sin kreativitet. Många i byn kände till honom för hans fina möbler och dekorationer. Trots att Erich var duktig på att snida var han en enkel person och gillade att lära ut till andra som var intresserade. När Erich blev 20 år bestämde han sig för att leta efter nya möjligheter utanför Tyskland. Han åkte till Sverige för att se det vackra landet och dess kultur. I Sverige öppnade han sin egen verkstad där han gjorde fina möbler och konstverk. Hans inspiration kom både från Tyskland och den vackra svenska naturen. Erich blev snabbt känd som en väldigt duktig träsnidare i Sverige. Många människor, både svenskar och turister, ville ha hans konstverk. Han fick flera priser för sitt fina arbete. Trots sin framgång var Erich en ödmjuk person och var tacksam för möjligheten att göra det han älskade. Han ser fram emot att fortsätta skapa nya konstverk och låta sig inspireras av den vackra svenska naturen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med att välkomna en unik karaktär in i servern. Min karaktär Erich är tysk och kommer även ta med sin tyska bror in i servern. Jag kommer skapa roliga scenarion som många kommer kunna bidra i. Jag har spelat på många servrar och har alltid kunnat bidra med en bra miljö oavsett om jag väljer att rollspela som laglig eller kriminell.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att man alltid ska främst följa reglerna och göra scenariot så bra och enkelt för alla. Man ska också rollspela på ett sätt så att scenariot blir utspelat på ett så realistiskt sätt som möjligt vilket kan mena att du ska låta motparten vinna scenariot.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har förstått reglerna. Sunt Förnuft, vilket innebär att man ska rollspela realistiskt och alltid tänka dubbelt så att inget blir konstigt i rollspelet. Powergaming, innebär att du inte ska göra något orealistiskt som att köra in i en vägg i hög hastighet och sedan gå där ifrån som att ingenting hade hänt. RDM, betyder Random Deathmatch som innebär att du inte ska döda någon utan en giltig anledning.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spenderat cirka 300 timmar med rollspel på FiveM, där jag mestadels hängt med min kompis Potatisodlare på olika servrar vi utforskat tillsammans. Men vi har inte bara spelat på FiveM, vi har också spenderat rätt så mycket tid på RedM där vi har gjort samma sak som här på FiveM, försökt leta upp den perfekta servern vilket vi troligen gjort nu.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Inte för tillfället.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka