Nekad Erik2012 | Medlem ansökning [duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Erik2012

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik Jurvin

Vad är ditt discord namn? kirre2012

Vad är ditt födelsedatum? 11 Maj 2025

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Aboudi balzam är 25 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Agressiv, bestämd, tävlingskalle och snäll mot de han tycker om

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Aboudi växte upp i ett väldigt stökigt område där det ofta var bråk, poliser och massa folk som gjorde skumma grejer. Hans föräldrar var inte alltid hemma, så han fick lära sig att klara sig själv ganska tidigt. Redan som liten var han tvungen att slåss både i skolan och ute på gatan, annars skulle folk köra över honom. Han hängde mycket med äldre killar som visade honom hur man överlever när det är tufft. Aboudi har aldrig känt att han passar in i samhället, och istället för att gå i skolan och skaffa ett vanligt jobb började han tänka på att bli någon som folk respekterar. Han drömmer om att bli en stor del av den kriminella världen, få pengar och ett namn som gör att folk blir rädda när de hör hans namn. Just nu letar han efter ett gäng att gå med i, ett gäng som kan hjälpa honom att bli stor snabbt. Han är inte rädd för att ta chanser, och han bryr sig inte så mycket om vad andra tycker. Aboudi är redo att göra vad som helst för att bli någon. Han funderar på att starta ett gäng men inget som är säkert v

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag gillar att spela seriöst och hitta på roligt med andra. Jag gör mitt bästa på att hålla mig i karaktär och följer alltid reglerna så gott det går. Jag tycker det är kul att vara med och skapa roliga stunder för alla. Jag kan bidra med god stämning och försöka göra alla runt om mig glada. Jag har inte kört jätte mycket rp innan, har kört på en mindre server för ett tag sedan. Så jag har också en del att lära mig och ska göra mitt bästa för att göra det så bra som möjligt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska spela för båda sidorna i rp:en, till exempel om man blir rånad eller gisslan i butikrån så ska man spela ut scenariot och inte lämna för att det är tråkigt eller att man förlorar. Man ska spela för den andra personens rp så att säga.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Eftersom jag inte kört jätte mycket och att det varit en liten server med inte jätte hårda regler har jag aldrig blivit bannad. Nu i efterhand kan jag känna att jag använde lite powergaming när jag var ny som att när jag krocka så använde jag inte /me skador, blöder, yr. Men en kompis förklarade till mig och då förstod jag mer. Har lärt mig alla regler efter det.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Powergaming är att man spelar som om sin karaktär var en superhjälte, han kan göra saker som inte skulle kunna göras irl, tex att åka en bil när den inte har hjul samtidigt som man är skadad. Eller kör upp för ett berg med en bil. Nlr: man får ej komma ihåg vad som hände innan man dog, tillexempel man får ej veta hur elller vem som dödade mig. Fearrp är att man ska agera rätt och värna om sitt liv i scenarion som skulle ske med rädsla irl. Metagaming betyder att man tar information från saker utanför spelet som från discord.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag tycker att rp känns väldigt roligt och är väldigt intresserad av att lära mig mer och kunna köra så mycket som möjligt.

Nekad
Anledning:
Nytt discord konto. Gå in och rpa så gör vi en ny granskning, rollspela 1-2 veckor.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka